| Introductie Bouwkundig | |
|
Auteur | Bericht |
---|
Bouwkundig General

Aantal berichten : 760 Registratiedatum : 23-03-18 Leeftijd : 26 Woonplaats : Slayer / Boss city
 | Onderwerp: Introductie Bouwkundig vr maa 23, 2018 7:39 pm | |
| Beste Clanleden, Hierbij introduceer ik mijzelf. 25 lentes jong en een gedreven RS'er. Momenteel bevind ik mij in het laatste jaar van mijn opleiding bouwkunde. Vandaar ook de username  . Mijn doel is om zo veel mogelijk plezier te hebben in het spel met anderen en een goede band op te bouwen. Samen activiteiten doen etc. Echte goals binnen RS zijn natuurlijk max maar dat gaat mij kennende nog wel een tijd duren. Onderhand zit ik al ruim een jaar in deze leuke clan en ben ik captain. Mocht je vragen hebben kan je me altijd benaderen. Ik hoop jullie snel in de chat te spreken. Groetjes Bouwkundig |
|
 | |
DN Pascal General

Aantal berichten : 352 Registratiedatum : 22-03-18 Leeftijd : 22 Woonplaats : Groningen
 | Onderwerp: Re: Introductie Bouwkundig vr maa 23, 2018 7:40 pm | |
| Hallo Maikel! Leuk je erbij te hebben. Tot in de cc!  _____________________________ Maxed BTW
|
|
 | |
Bouwkundig General

Aantal berichten : 760 Registratiedatum : 23-03-18 Leeftijd : 26 Woonplaats : Slayer / Boss city
 | Onderwerp: Re: Introductie Bouwkundig vr maa 23, 2018 7:44 pm | |
| Bedankt voor je snelle lieve reactie Pascal! |
|
 | |
Ser Kelvin General

Aantal berichten : 800 Registratiedatum : 23-03-18 Leeftijd : 24 Woonplaats : Yanille
 | Onderwerp: Re: Introductie Bouwkundig vr maa 23, 2018 7:50 pm | |
| Welkom, Captain!  _____________________________ |
|
 | |
Gemeente

Aantal berichten : 26 Registratiedatum : 26-03-18 Woonplaats : Syria
 | Onderwerp: Re: Introductie Bouwkundig ma maa 26, 2018 5:59 pm | |
| Dus jij bent Kundig in het bouwen? |
|
 | |
Yke Leader

Aantal berichten : 417 Registratiedatum : 23-03-18 Woonplaats : Runescape
 | Onderwerp: Re: Introductie Bouwkundig ma maa 26, 2018 8:28 pm | |
| MLM!!! _____________________________ Eat Sleep Scape Repeat Groetjesss |
|
 | |
PEC Zwolle Lieutenant

Aantal berichten : 52 Registratiedatum : 26-03-18
 | Onderwerp: Re: Introductie Bouwkundig ma maa 26, 2018 8:49 pm | |
| |
|
 | |
HelemaalKut

Aantal berichten : 19 Registratiedatum : 26-03-18 Leeftijd : 27 Woonplaats : Biddingbagdad
 | Onderwerp: Re: Introductie Bouwkundig ma maa 26, 2018 10:40 pm | |
| Welkom laten we aan iets “moois bouwen” Haha
|
|
 | |
Zelfstandig

Aantal berichten : 70 Registratiedatum : 23-09-18 Leeftijd : 21
 | Onderwerp: Re: Introductie Bouwkundig zo okt 07, 2018 4:35 pm | |
| Ho Maikel!
Ik dacht dit is het perfecte topic... Van harte gefeliciteerd met je Promotie naar General! Dit betekend niet zo veel waarschijnlijk voor je een "rang". Maar dat is de enige manier naast het te zeggen om te laten merken aan je dat ik (wij allemaal, anders had je dit niet gekregen xD) Jou waarderen, en alles wat je doet.
Ik ben pas geleden in de clan gekomen, maar je bent zo vriendelijk, en zo tof!
Keep it up maat. Spreek je snel <3 _____________________________ Met vriendelijke groetjes, ~ Zelfstandig ~ ~ Dutchnation Recruit ~ ~ Blogger & Dagboek ~ ~ Love Questing! ~- Wijze les:
-
Ik wil dit moment even nemen om mijn grote vriend te supporten: Wij werken keihard voor ons geld, luister wij gaan niet te veel informatie aan jou doorgeven. Zo werken wij niet, Allemaal PIT PIT PIT! Ik ben een strijder van Type Erdogan! Wij zijn beschermers, wij beschermen de buurt! Zo gaat het hier in de buurt. PIT PIT PIT PIT PIT.. Neee..neee..nee.. luister, zo werken wij niet! Wij trappen mensen niet. mensen doen wat verkeerd en dan worden ze gewoon terug keihard aangepakt. En dan trappen we iemand van de fiets, zo gaat dat.
|
|
 | |
Bouwkundig General

| Onderwerp: Re: Introductie Bouwkundig zo okt 07, 2018 4:40 pm | |
| - Zelfstandig schreef:
- Ho Maikel!
Ik dacht dit is het perfecte topic... Van harte gefeliciteerd met je Promotie naar General! Dit betekend niet zo veel waarschijnlijk voor je een "rang". Maar dat is de enige manier naast het te zeggen om te laten merken aan je dat ik (wij allemaal, anders had je dit niet gekregen xD) Jou waarderen, en alles wat je doet.
Ik ben pas geleden in de clan gekomen, maar je bent zo vriendelijk, en zo tof!
Keep it up maat. Spreek je snel <3
Hee kerel, wat leuk dat je dat zegt. Thanks man, komt ook doordat er gewoon top mensen in deze clan zitten en het super gezellig maken. Spreek je gauw en bedankt! |
|
 | |
Sanellyyy

Aantal berichten : 376 Registratiedatum : 22-04-18
 | Onderwerp: Re: Introductie Bouwkundig ma okt 08, 2018 4:36 am | |
| Nou inderdaad. Als iemand het verdient.. dan ben jij het zeker! Altijd behulpzaam en vriendelijk.. en iets wat nog veel belangrijker is.. je bent oprecht!
Nogmaals.. Super gefeliciteerd. _____________________________ De enige échte!
|
|
 | |
Bouwkundig General

| Onderwerp: Re: Introductie Bouwkundig ma okt 08, 2018 7:18 pm | |
| Thanks Sanne! |
|
 | |
GOUDENMUNT

Aantal berichten : 19 Registratiedatum : 03-04-18 Woonplaats : NOORD-BRABANT
 | Onderwerp: Re: Introductie Bouwkundig ma okt 08, 2018 7:30 pm | |
| Welkom Bouwkundig! hopelijk zul je snel je plekje in de clan vinden! |
|
 | |
DivineRhythm

Aantal berichten : 408 Registratiedatum : 21-08-18 Leeftijd : 30 Woonplaats : Barneveld
 | Onderwerp: Re: Introductie Bouwkundig di okt 09, 2018 8:09 am | |
| - GOUDENMUNT schreef:
- Welkom Bouwkundig! hopelijk zul je snel je plekje in de clan vinden!
 Van harte Bouw! ik zit hier nog niet zo lang, maar van wat ik heb gezien verdien je deze rank zeker!  _____________________________ Music`s the medicine of the mind |
|
 | |
Bouwkundig General

| Onderwerp: Re: Introductie Bouwkundig wo okt 10, 2018 7:32 am | |
| Haha dankje boys. Toppers zijn jullie |
|
 | |
Ser Kelvin General

Aantal berichten : 800 Registratiedatum : 23-03-18 Leeftijd : 24 Woonplaats : Yanille
 | Onderwerp: Re: Introductie Bouwkundig wo okt 10, 2018 3:50 pm | |
| Welkom Bouwkundig! _____________________________ |
|
 | |
| Introductie Bouwkundig | |
|